راهنمای خرید

حالت شب
عرض سلام و خیر مقدم داریم خدمت شما مشتری گرانقدر فروشگاه اینترنتی بال اوی (خانه عسل).
 

راهنمای ثبت سفارش اینترنتی در فروشگاه اینترنتی بال اوی ( خانه عسل )

برای انجام خرید اینترنتی و ثبت سفارش در هر فروشگاه اینترنتی، از جمله فروشگاه اینترنتی بال اوی (خانه عسل)، ابتدا نیاز هست که ۴ مورد از اطلاعات کارت بانکی خود را به همراه داشته باشید.
۱- شماره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی کارت:

یک شماره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی ۱۶ رقمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ست که بر روی کارت درج شده است.

۲- رمز خرید اینترنتی (رمز دوم) کارت:

به هنگام دریافت کارت از شعب بانک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، یک پاکت حاوی رمز در اختیار شما قرار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد که‌‌ رمز اول کارت است و برای استفاده در دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خود‌پرداز (ATM) و پایانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های فروش (POS) کاربرد دارد.

رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک که حساب خود را از طریق اینترنت چک می کنید، نیز متفاوت است.
 
در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی طبق مراحل زیر اقدام کنید:
 
۱- کارت خود را در پایانه خودپرداز بانک صادر کننده کارت (ATM) قرار دهید.
۲- رمز کارت خود را وارد نموده و کلید ثبت را فشار دهید.
۳- سپس دکمه مقابل گزینه «عملیات رمز» یا «تغییر رمز» را فشار دهید.
۴- گزینه تغییر رمز اینترنتی را انتخاب کنید.
۵- رمز اینترنتی مورد نظر خود را حداقل در ۵ و حداکثر در ۸ رقم وارد نمایید و مجدداً طبق فرمان سیستم، رمز را تکرار نمایید.
۶- پس از انجام موفقیت آمیز عملیات، رمز اینترنتی شما فعال شده و پارامتر CVV2 به همراه تاریخ انقضاء آن بر روی رسید دستگاه چاپ شده و تحویل می گردد.
 
* همچنین می توانید به شعبه بانک خود مراجعه کنید و بگویید می خواهم رمز خرید اینترنتی دریافت کنم. اگر بانکتان بانک خوبی باشد حتماً راهنمایی می شوید.
۳- کد CVV۲:

این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی حک می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.

۴- تاریخ انقضای کارت:

تاریخ انقضا بر روی تمام کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها حک شده است. در صورت عدم وجود این تاریخ بر روی یک کارت بانکی به شعبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی بانک صادر کننده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی آن مراجعه کنید.

* ممکن است در برخی درگاه های پرداخت، ایمیل یا نشانی پست الکترونیکی نیز خواسته شود که می توانید آن را خالی گذارید، در صورت وارد کردن، رسید خرید اینترنتی برای شما ایمیل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

نکات مهم برای انجام یک پرداخت اینترنتی ایمن کدامند؟

صفحه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کلید مجازی:

صفحه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کلید (کی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بُرد) مجازی، برای امنیت وارد کردن اطلاعات در داخل کادر‌ها در نظر گرفته شده است. این صفحه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کلید، امنیت لازم برای پرداخت اینترنتی شما را فراهم می‌کند. توصیه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود برای حفظ امنیت بیشتر در زمان پرداخت، از این صفحه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کلید مجازی استفاده کنید.

علامت کپچا:

در صفحه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی پرداخت برخی بانک ها، پس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌از وارد کردن تمامی اطلاعات مربوط‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به کارت و خرید، تصویر یک عبارت که ترکیبی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است از اعداد و حروف، برای شما نمایش داده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. برای تکمیل فرایند خرید، لازم است این تصویر به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌درستی وارد شود.

علائم هشدار:

ممکن است در مواردی قبل از باز شدن صفحه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی پرداخت الکترونیک بانک، صفحه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی کوچکی با موضوع هشدار امنیتی ظاهر شود. این هشدار برای تأمین امنیت پرداخت شماست؛ در این صورت به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترتیب زیر عمل کنید:

در نسخه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی ۶ از Internet Explorer، روی دکمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی YES کلیک کنید.

در نسخه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی ۷ از Internet Explorer، روی گزینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زیر کلیک کنید.

مشکلات احتمالی پرداخت اینترنتی

سیستم پرداخت اینترنتی توسط بانک های عامل به گونه ای طراحی شده است که هم ایمن باشد و هم ساده و کمترین نیاز به راهنمایی را برای خریدار ایجاد نماید.
اما با این وجود برخی اوقات ممکن است مسائلی در هنگام خرید اینترنتی به وقوع بپیوندد. مثلاً ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود.
معمولاً بدترین حالتی که ممکن است به وقوع بپیوندد این است که پول از حساب شما کسر شود، ولی به حساب فروشنده واریز نشود. اما نگران نباشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های واسط بانک است.
نهایتاً خود بانک می باید مغایرت ها را رفع کند. منتظر بمانید و اگر تا ۴۸ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با پشتیبانی سایت فروشنده و یا بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

فرآیند ثبت سفارش یک یا چند نوع محصول در فروشگاه بال اوی

برای دیدن تمامی محصولات موجود در فروشگاه، از منو بالا، بر روی فروشگاه خانه عسل کلیک نمایید.

با انجام این کار، دسته بندی‌های مختلف به همراه تعداد کالاهای موجود در داخل هر دسته، برای شما نمایان می شود.

با کلیک کردن بر روی تصویر یا نوشته هر دسته بندی، محصولات موجود در آن دسته برای شما نشان داده شود. (به عنوان مثال؛ محصولات موجود در دسته غذا و داروی زنبور در تصویر زیر نشان داده شده است).

همچنین با ورود به صفحه اول فروشگاه اینترنتی بال اوی (خانه عسل) با صفحه ای همانند تصویر زیر روبرو می شوید که محصولات مختلف بر اساس دسته بندی، بصورت اسلاید وار در حال حرکت هستند.

 همانطور که مشاهده می کنید، در زیر تصاویر محصولات، عبارت‌هایی نظیر “افزودن به سبد خرید”، “مشاهده مشخصات محصول” و یا “مشاهده تنوع محصول” به تناسب نوع محصول قرار دارد.
عبارت “مشاهده مشخصات محصول” برای کالاهایی است که در حال حاضر در انبار فروشگاه موجود نمی باشند ولی می توان مشخصات محصول و روش استفاده محصول را مطالعه کرد.
عبارت “مشاهده تنوع محصول” برای کالاهایی نمایش داده می شود که دارای رنگ و یا ابعاد متفاوتی هستند و شما مشتری گرامی نسبت به نیاز خود می توانید نوع محصول را انتخاب نمایید. انواع مختلف این محصولات دارای قیمت های متفاوت نیز هستند.
 
چنانچه شما در صفحه اصلی یا صفحه دسته بندی، بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید (در تصویر زیر، کیک گرده)، تنها یک عدد از محصول به سبد خرید شما افزوده خواهد شد.
 
 
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، با زدن دکمه “افزودن به سبد خرید”، محصول کیک گرده، عبارت “مشاهده سبد خرید” بر روی آن نمایش داده می شود.
 

در این حالت، با کلیک روی عبارت مشاهده سبد خرید، شما به سبد خریدتان وارد می شوید (همانند تصویر زیر). همانطور که داخل کادر قرمز نشان داده شده است، تعداد سفارش ۱ عدد هست. شما می توانید با زدن علامت مثبت و یا با نوشتن تعداد دلخواهتان در داخل این خانه و در نهایت با زدن دکمه “به روزرسانی سبد خرید” تعداد سفارش خود از محصول مورد نظرتان را افزایش یا کاهش دهید.

در برخی مناسبت‌ها، کدهای تخفیفی در شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی بال اوی، قرار داده می شوند. چنانچه کد تخفیف داشته باشید می توانید با وارد کردن آن در کادر کد تخفیف که با فلش قرمز نشان داده شده است، و در نهایت با زدن دکمه اعمال تخفیف، از تخفیف مورد نظر بهره مند شوید.

در این صفحه پس از اطمینان از صحت سبد خرید خود، می توانید نوع ارسال کالا را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که ارسال با باربری شامل ارسال با باربری‌هایی مثل تیپاکس، که بار را در محل (درب منزل) تحویل می دهند و همچنین باربری هایی که نیاز است شما به شعبه آنها مراجعه کرده و کالای خود را تحویل بگیرید و همچنین ارسال با اتوبوس است که می توانید آن را از ترمینال شهر خود تحویل بگیرید.

بسته به اینکه کدام یک از این سرویس ها برای شهر شما مهیا است، ارزان ترین آن انتخاب و سفارش شما از طریق آن ارسال می شود.

در آخر بر روی دکمه “اقدام به پرداخت”، کلیک نمایید تا به صفحه بعد منتقل شوید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
×
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پیام به پشتیبان