شرایط و ضوابط فروشگاه لوازم زنبورداری و فرآوردههای زنبور عسل بال اِوی (خانه عسل)
قوانین و مقررات فروشگاه لوازم زنبورداری و فرآوردههای زنبور عسل بال اِوی (خانه عسل)
مشتری ارجمند، موارد زیر توافق نامه میان فروشگاه اینترنتی بال اوی (خانه عسل) و شما مشتریان عزیز را شامل می شود. لذا از شما خواهشمندیم قبل از خرید محصول که به منزله ی آگاهی و قبول این توافق نامه است، آن را مطالعه فرمایید تا از بروز هر گونه مشکلی خودداری گردد. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
- اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.
- پس از ثبت سفارش اینترنتی توسط شما و یا ارسال پست الکترونیکی به آدرس فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل)، فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) به درخواست شما، به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و تماس مستقیم) پاسخ خواهد داد.همچنین جهت اطلاع رسانی خدمات و سرویسهای ویژه، امکان دارد فروشگاه اینترنتی عسل برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی عسل را در پروفایل خود لغو کنند.
! توجه ! داشته باشید که در حال حاضر ۰۹۱۳۶۷۸۳۳۵۰ تنها شمارهای است که فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل)، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام این فروشگاه است و در صورت دریافت چنین پیامکی، خواهشمندیم جهت پیگیری قانونی آن را به info@balevi.ir اطلاع رسانی نمایید.
- فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) خود را امین اطلاعات خصوصی مشتریان می داند، و متعهد میشود از اطلاعات شخصی شما محافظت کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از فروشگاه را، همواره توسعه خواهد داد.
- همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل)، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی عسل محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی عسل محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
- کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود به فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) محصولاتی مناسب استفاده تمامی سنین را به فروش میرساند و کاربران زیر ۱۸ سال میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
- مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه اینترنتیbalevi.ir است. و تنها از طریق آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت (از جمله شماره های تماس و ایمیل) با شما تماس گرفته خواهد شد. وب سایت فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) جهت اطلاع رسانی به مشتریان در برخی برنامههای گفتگوی اینترنتی دارای صفحاتی هست که از طریق آیکون های مربوطه آنها در صفحه اصلی سایت قابل دسترسی هستند. مشتریان جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
- فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) از شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران سفارش ها را مورد پردازش قرار می دهد و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روز تعطیل، در اولین روز پس از تعطیلی پردازش میشوند. فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی عسل محفوظ است.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی به همراه خود داشته باشد.
- فروشگاه اینترنتی عسل همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب شرکت و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی عسل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) ارسال شود.
- درصورت بی اطلاعی مشتری از داشتن حساسیت نسبت به مصرف محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل)، و ایجاد خسارت نسبت به خود (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …)، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمیگرداند.
- کلیه محتویات سایت “فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل)” شامل قانون حق نشر بر خط بوده و متعلق به نام تجاری ثبت شده بال اوی (Balevi) می باشد. نام تجاری ثبت شده تحت حمایت قانون مالکیت فکری و ثبت اختراعات بین المللی می باشد – همچنین کلیه محصولات و فراورده های ارگانیک عسل تحت نام تجاری بال اوی (balevi) علاوه بر ثبت نام تجاری و ثبت بسته بندی دارای ثبت اختراع نیز می باشند وحقتولید آن در سراسر جهان تنها محفوظ به نام تجاری بال اوی می باشد. بدیهی است که هیچ شخص حقیقی یا حقوقی در کل دنیا حق کپی برداری از این محصولات را نداشته و در صورت مشاهده با جدیت کامل بصورت قانونی عمل خواهد شد.
- طرح تشویقی “فروش ویژه” به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و معمولا بصورت هفتگی در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی ویژه نسبت به فروش عادی درج میشود که این کالاها تنها برای ساعتهایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از “فروش ویژه” به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح “تخفیف دار” باشد، قیمت “تخفیف دار” اعمال میشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید است، فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام میشود.
- فروشگاه اینترنتی بال اوی(خانه عسل) در حال حاضر نمایندگی فروش ندارد و تمامی خرید های شما از مرکز بال اوی (تبریز) ارسال می گردد.
خانه عسل (balevi)