عسل طبیعی با موم خودبافت

با خرید بالای 20 کیلوگرم از تخفیف 7 درصدی خرید عمده بهره مند شوید.
خرید محصول عسل طبیعی با موم خودبافت

قیمت: تومان ۱۶۰,۰۰۰

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه محصول

عسل طبیعی با موم خودبافت

– عسل طبیعی با موم خودبافت یک غذای عالی برای وعده صبحانه و عصرانه شماست

– موم این محصول کاملا ارگانیک بوده و از ابتدا تا انتها توسط زنبور بافته شده است.

– نوع عسل این محصول از نوع عسل طبیعی/تغذیه ای می باشد.

– این محصول در قوطی های فلزی با روکش بهداشتی ارائه می شوند.

– قیمت ۱ کیلوگرم عسل طبیعی وارد شده است.

———————————————————————————————————————————————————————————————

! حداقل تعداد خرید در این نوع بسته بندی، ۴ کیلوگرم می باشد.

! برای خرید های بالای ۲۰ کیلوگرم، ۷ درصد تخفیف بصورت خودکار اعمال می شود.

! ارسال بوسیله باربری انجام می شود.

———————————————————————————————————————————————————————————————

! چنانچه آشنایی به خرید اینترنتی ندارید؟ راهنمای خرید اینترنتی را مطالعه فرمایید.
! اگر می خواهید مبلغ سفارش را کارت به کارت کنید، از طریق شماره تماس موجود در انتهای سایت، با ما تماس بگیرید.
توضیحات
حالت شب

شناسنامه محصول عسل طبیعی با موم خودبافت

عسل طبیعی با موم خودبافت مربوط به مناطق کوهستانی استان آذربایجان شرقی می باشد.  از این محصول با عنوان های “شان” یا “دایره” نیز نام برده می شود.

برای تولید این محصول، یک عدد قاب چوبی یا پلاستیکی که دارای دو دایره تو خالی است در اواسط فصل بهار در کندو گذارده می شود، زنبورها پس از گذشت زمان کمی، شروع به بافتن سلولهای مومی می کنند و اینکار را از بالای محیط دایره ای شروع می کنند و تا پایین ادامه می دهند و همزمان در سه جهت عمومی، افقی و در ضخامت آن را گسترش می دهند.

پس از آن در داخل سلولهای بافته شده، عسل قرار می دهند و زمانی که عسل های داخل سلول ها به حالت ایده آل رسیدند، زنبورها با استفاده از موم، سلول های مستعد را درپوش گذاری می کنند و این عسل آماده ارائه به بازار می شود.

پس از برداشت قاب از کندو، حال دور تا دور دایره‌ها را برش می دهیم و بسته به ذائقه مشتری در ظروف کریستالی یا ظروف نیم حلب قرار می‌دهیم.

عسل طبیعی با موم خودبافت، از آنجا که توسط خود زنبورها بافته شده است و انسان و تجهیزات در آماده سازی موم آن نقشی نداشته است، عسلی با موم بسیار نرم و لذت بخش به شمار می آید که می توان در وعده های غذایی از آن بهره مند شد.

جویدن فرآورده ای از موم و عسل برای پاک کردن راه های بینی و حلق توصیه شده است و در مورد سینوزیت ، تنگی نفس و زکام دارویی بی نظیر می باشد. برای این کار بیماران باید هر نصف قاشق مربا خوری عسل با موم مصرف نموده و موم آن را یک ربع بجوند.

جویدن موم عسل زنگ دندانها را می زداید و لثه ها را محکم می کند . جویدن نقل های تهیه شده با عسل و موم باعث ازدیاد ترشح بزاق جهت فعالیت ترشحی و حر کتی معده و سوخت و ساز بدن شده و اثر قابل توجهی روی گردش خون و ظرفیت کار ماهیچه ها دارد.

عسل همراه با موم در مورد سینوزیت . زکام اسپاسمی. ناراحتی های تنفسی .ورم معده و ورم لثه موثر است . در رابطه با برفک دهان آن را باید جوید.

نحوه مصرف و شرایط نگهداری

شما با توجه به ذائقه خود، می توانید عسل طبیعی با موم خدبافت را همراه با انواع محصولات لبنی از جمله سرشیر، خامه و ماست میل نمایید.

با خوردن خالی این محصول، مطمنا ماندن موم آن در دهانتان را شاهد خواهید بود که این به خاطر طبیعت موم طبیعی است که جویدن موم، خود دارای فواید بسیاری است. ولی چنانچه به همراه نان مصرف شود، دیگر شاهد این مشکل نخواهیم بود.

برای نگهداری این محصول از مکان نسبتا سردی استفاده شود. چون گرمای زیاد باعث خواهد شد، موم له شود و عسل از سلول های آن خارج شود و در ته ظرف جمع شود. و چنانچه محل نگهداری خیلی سرد باشد، باعث خواهد شد این محصول شکرک بزند و باز گرداندن عسل موم دار شکرک زده به حالت قبلی غیرممکن است.

مشخصات

مشخصات

وزن 1 کیلوگرم
ابعاد 25 × 25 × 30 متر
نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از بال اِوی خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۱۶۰,۰۰۰